外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応


What Japanese think of foreigners (Their voices) 大学生インタビュー(外国人について)

外国人が日本の大学生に様々なインタビューをする映像です。

以下海外の反応をご覧下さい。




スポンサーリンク








・フランスの名が出てきたことに驚いたよ。彼らはパリ症候群なんだね






・彼らはとても素敵だね。様々な視点からの意見はすごくタメになる






・外国に行くとみんな緊張してよく謝ってしまうんだよ






・イギリス人に限っては明らかに彼らが間違っている状況でも謝罪しないからな。すごく残念だけど






・いいインタビュー動画だ






・誰もカナダについては言及しないんだな。残念だ






・日本は外国から学ぶことがあるし外国も日本から学ぶことはあるよね。礼儀正しさはどこであろうと必要なものだと思うよ






・いい動画だとは思うけど外国語学部の大学生だけじゃなくて一般の人の意見もあればもっといいと思う






・ハワイは国じゃないだろwwwwwwwww






・こんなふうに心を開いている日本人は好きだ






・日本の若者は愛らしいね






・日本人と花見に行った時に”すみません”と言い過ぎるなと注意されたことがある






・日本の人々は一部のことしか見ていないから洗脳されてしまったんだな






・興味深い






・幸せになれる動画や


Baidu IME_2014-4-8_23-19-41

いい話だな~


関連記事
スポンサーリンク

みなさまの応援が管理人の元気や励みになります。ぜひぜひ応援よろしくお願い致します↓
ポチっと

ブログパーツ


コメントの投稿

No title

いまだにイギリスを紳士の国とか言ってる馬鹿に質問するのか・・・
まぁどの国も似たような結果になるんだろうけどさ

No title

>・日本の人々は一部のことしか見ていないから洗脳されてしまったんだな

どこの国の人間かよくわかりますねぇ

ylpkbbp@outlook.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応
[url=http://www.g4yp2g6w297i2c1ok2b9i947tp2iqf44s.org/]urotigkyxc[/url]
<a href="http://www.g4yp2g6w297i2c1ok2b9i947tp2iqf44s.org/">arotigkyxc</a>
rotigkyxc http://www.g4yp2g6w297i2c1ok2b9i947tp2iqf44s.org/

nhxrfxf@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

dwspcmapr@gmail.com

Smart Balance Wheel http://www.fashionhoverboard.com commandé dimanche reu mardi, correct ainsi j'aime =) reportage très avenant! merci!

drhjgpdo@gmail.com

hello
it's nice posting.
解答 http://www.okgame.org/index.php

cqlyfirmtks@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

dzrtksemlu@gmail.com

Is that true? Ill spread this information. Anyway, good posting.
年級 http://okgo.xyz2017.info

idiocg@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

gxbgisffocm@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

siwrhjrfb@gmail.com

I’d like to find out more? I’d care to find out more details.
adidas yeezy boost 350 v2 zebra http://www.adidasyeezyboost350v2zebra.com

xgabskk@gmail.com

Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I?d prefer to use some with the content on my blog whether you don¡¯t mind. Natually I¡®ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

tkbgrwnxp@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

fgwlyxe@gmail.com

效褌芯 褌芯 屑薪械 泻邪卸械褌褋褟 褔褌芯 屑邪谢芯 褝褌芯 屑械褋褌芯 斜褍写械褌 锌芯褏芯卸械 薪邪 褌芯 褔褌芯 褏芯褉芯褕芯 芯锌懈褋褘胁邪械褌褋褟 胁 泻薪懈卸泻邪褏(.
nike kobe 11 high http://www.kobe11elite.org/

ypzfgg@gmail.com

This is really interesting, You are a very skilled blogger. I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I’ve shared your web site in my social networks!
Nike air force 1 Casual Shoes http://www.nikeairforce1flyknit.com

nncljmzlg@gmail.com

I like this blog very much, Its a rattling nice post to read and obtain info . “Oregano is the spice of life.” by Henry J. Tillman.
nike kyrie 3 http://www.kyrie3.us

ygbbmybse@gmail.com

I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but definitely you’re going to a famous blogger if you are not already ?? Cheers!
puma fenty http://www.pumafenty.us

azvuoxa@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

oczqym@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

nczmdqystzm@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

ygignlk@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

jwxuhc@gmail.com

Merci pour cette documentation très complète. Je suivrais les prochains articles avec interet. David
love halskette Nachahmung http://www.neuestearmband.net/tag/replik-cartier-love-halskette

fexmgyfa@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

qmnpivdb@gmail.com

I’m really enjoying the design and layout of your blog.
alhambra bracciale oro bianco falso http://www.notiziedimarca.net/

ieopslmoxq@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

vqtcsnwojib@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

kyqjiclfus@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

bjmeati@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

xjtggqv@gmail.com

Hello There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I¡®ll be sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I¡®ll certainly comeback.

uhxpwlwlpl@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

fkuosntpf@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

rwgwtwz@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

yzqwnschrxo@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

gcgmsg@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

mcgjtzye@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

oqqyvf@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

exbkufjcom@gmail.com

Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I?d prefer to use some with the content on my blog whether you don¡¯t mind. Natually I¡®ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

qkkber@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

dadiuxme@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

pajuie@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

mufqetfkony@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

kgzftgyti@gmail.com

I like this blog very much, Its a rattling nice post to read and obtain info . “Oregano is the spice of life.” by Henry J. Tillman.

rilpqii@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

eggokte@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

xjkwrcs@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

syzcfl@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

jfpybj@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

cqqpnfi@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

zvggiiwoxds@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

zncwtc@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

zpscoonrmln@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

iiihsvm@gmail.com

Extraordinarily compelling suggestions you’ll have remarked, thank you so much for submitting.
nike pg1 http://www.nikepg1.us

ucjtlmctpv@gmail.com

Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I¡®ll probably be again to read much more, thanks for that info.

erbxqyia@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

ncvnsbfhc@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

egfgopzt@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

kvmehoegge@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

ygdkvdik@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

xqjeswxij@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

ecyaxpkbkxr@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

pxwblaokhn@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

dzieie@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

retjbf@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

erevzbrp@gmail.com

外国人「日本の大学生に外国人をどう思っているのかを聞いてみた」海外の反応 P magazine 海外の反応

bxjcti@gmail.com

Hello there, You've done a great job. I¡®ll certainly digg it and personally suggest to my friends. I'm sure they'll be benefited from this website.
非公開コメント

プロフィール

ペルタ

Author:ペルタ
概要;翻訳サイトです。動画についている英語のコメントや英語圏の掲示板を翻訳します!!


当サイトの翻訳基準

お問い合わせ
相互リンクRSS募集中

みなさまの応援が管理人の元気や励みになります。ぜひぜひ応援よろしくお願い致します↓
ポチっと

最新記事です
ads by google
プライバシー ポリシー
当ブログでは、Google AdSense広告を掲載しています。 Googleではウェブブラウザからウェブにアクセスしたユーザーに広告を表示する際にユーザーのコンピュータのブラウザにCookieを保存する場合があります。
またGoogleではCookieやウェブビーコンその他の技術を使用してブラウザで表示された広告に関する情報のほかにクリックされた広告やGoogleのサイトやサービスで行われた操作に関する情報を記録します。
クリック募金
クリックで救える命がある。
検索フォーム
ads by google
海外の反応系リンク
リンク2
アクセスカウンター
アクセスランキング
キャッシング
RSS