外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕


Kyoto Hidden Spots: Japanese Tea Town Wazuka | Kyoto Travel Guide

日本の茶畑の動画です。

以下海外の反応をご覧下さい。




スポンサーリンク



・うp主は最高のyoutuberだね。とてもいい動画だ






・いつものように面白い動画だね。ちなみに日本語がよくわからないんだけど店員とコミュニケーションをとることは可能なの?






・>多くの外国人は日本語が話せないけど日本に来て何とかやっているよ。まぁ英語のメニュー表があるところがおおいから大丈夫だよ






・とても落ち着いた雰囲気の動画だね。クールかつ幸せな動画に感謝






・東京以外の場所も素晴らしいね。どこにでも美しい場所があるすごい国だ






・今度京都を3日間だけ旅行するけど地元の商品を買ったり茶畑に行ったりしてみたい






・日本旅行を計画するときにめちゃくちゃ参考になる動画だな






・日本に行きたい






・正直東京よりこういった場所のほうが好きだよ。田舎のほうが文化的にも歴史的にも自然的にも豊かで価値があると思う






・京都には行ったことがなかったけど行ってみたくなったよ






・京都はとても美しいね






・素敵な動画。絶対に日本に行きたい






・この町はトトロを思い出させるね






・素晴らしい日帰り旅行だね。部屋を出ることなくいい体験ができた






・こういった場所を散策するのは楽しそう。緑茶そばも美味そうだ



キャプチャ
関連記事
スポンサーリンク

みなさまの応援が管理人の元気や励みになります。ぜひぜひ応援よろしくお願い致します↓
ポチっと

ブログパーツ


コメントの投稿

No title

個人敷地の農道や農業用地で勝手に犬の散歩してウンコ放置してる田舎のジジババってなんで注意すると逆ギレするん?

ザ●が外人に人気の日本の田舎に嫉妬して嫌がらせにこのような茶畑にも何か撒きそう火をつけそう

No title

↑こういう海外反応翻訳サイトをあなたは金輪際見ない方がいいのでは?
どう贔屓目に見ても精神に異常を来してるようですのでね。

No title

茶畑なら、静岡県もいいぞ
茶摘み体験もできるし天気良ければ富士山も見える

No title

お茶と言えば静岡なイメージあるな
掛川茶

No title

お茶と言えば宇治でしょ。
和束は宇治茶の生産地だよ。
朝宮は滋賀県になるので「宇治茶」扱いにはならなけど、
地域的には宇治茶産地の続き地域なので、茶質は同じで高価。

No title

この前静岡に行ったけど、お茶畑が本当に綺麗だったよ☺
日本はどこに行っても綺麗なとこばかり✨
また行きたい!

No title

タイトルに
ぁぁ とか ぅぅ
を付ける必要あるんでしょうか?

「褒めてるように装って、実は日本バカにしてるだろ」と思えてならないんですが。

No title

茶畑にはヘビがいるぞ

伊勢茶も宇治茶にカウントされると訊いたことあるから、滋賀のお茶だって
宇治茶になるのでは?瀬田川流域の宇治の近くなら宇治茶で良さそうなものだけど。
我が家は地元県内の川根茶をずっと飲んでます。八女茶とか他県の美味しいお茶も
飲んでみたいものです。隣の愛知は西尾の抹茶が圧倒的シェアらしいですね。

No title

外国人?この子日本人じゃないの?

No title

Or mayЬe he ⅼikes bowling.? Lee continued. ?I heard somebody say that if you hear thunder,
thа means that God is bowling in heaven. I wager hee is actually good aat it.

No title

Thanks for sharing your thoughts about 海外からの反応を翻訳!!.

Regards

No title

Entregue рara mais alguem verificar, tambem.

No title

Se você quer para aumentar seu familiaridade só continuar visitando este site e atualizados
com o mais quentes atualização de notícias Postado aqui.

No title

Ɗe destaque рara seu nome. Bеm, por hoje e' so'!

gwpthfi@outlook.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応
vlojfqvbs http://www.g89l5i30dc6928zwm1w0o4a1dd56c6ebs.org/
<a href="http://www.g89l5i30dc6928zwm1w0o4a1dd56c6ebs.org/">avlojfqvbs</a>
[url=http://www.g89l5i30dc6928zwm1w0o4a1dd56c6ebs.org/]uvlojfqvbs[/url]

nylxhdjwnm@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

ulbenfueb@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

No title

Cronograma deve ser realista, levando em consideração a carga de
disciplinas do pupilo, tempo necessário para redigir a tese, e possíveis desvantagens
com uso de equipamentos.

nicntyqf@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

bumfcylcyqq@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

No title

USO DE ENTIDADES INICIANTES E também EM EVENTOS ESPECIAIS.

No title

Eu acho que o admin deste página web é na verdade trabalhando duro para dele
local , desde aqui todas as informações é qualidade com base material.

No title

Post escrita é também um diversão , se você
sei depois disso você pode escrever se não é complexo
escrever.

No title

USO DE ENTIDADES INICIANTES E também EM EVENTOS ESPECIAIS.

dsvzyoks@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

No title

Concluída a compra, comprador clica no botão Finalizar compra e também involuntariamente é direcionado para
a página Finalizar compra, onde este escolherá as opções de pagamento que você habilitou.

da edp em morada a dizer que tinha de cortar a iluminação por causa
de falta de pagamento, eu digo a senhor

rfbqbd@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

ibyryzyn@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

flfxwwrhx@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

xwxtcn@gmail.com

Предлагаю Вам посетить сайт, с огромным количеством статей по интересующей Вас теме.
cartier clover necklace replica http://www.vcabracelet.com/

uepoxogmlr@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

No title

Woѡ, this ріece of writing is nice, my sister is analyzing
these things, thսs I am gоing to convey her.

fgcxbla@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

bkjjukf@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

sspsphlnmt@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

gnesxibrutf@gmail.com

You’ll find it almost unthinkable to come across well-educated viewers on this matter, but you seem like you comprehend which you’re indicating! Regards

okfnmmhd@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

wzchhwzi@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

mlneomz@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

ixoofkr@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

dzyzjrzrwy@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

zhbgpg@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

efiuka@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

izxvjvjtw@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

pesnbzbimxb@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

sskyzi@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

salfgb@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

gnctnbeu@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

lxpeizs@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

medalc@gmail.com

Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I?d prefer to use some with the content on my blog whether you don¡¯t mind. Natually I¡®ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

ytltgjipro@gmail.com

When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get several emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Cheers!
kyire irving shoes http://www.kyireirvingshoes.net

tvfjqz@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

twraiwflw@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

hbckeaqqwxb@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

uiehvdaasj@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

pbftlkyasaz@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

oamlwnbon@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

tplruczo@gmail.com

Spot on with this write-up, I truly think this website needs much more consideration. I¡®ll probably be again to read much more, thanks for that info.

grxjhnr@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

pclmyh@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

oycmvzaiuju@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

jkcmnuxxinf@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

aippgdkt@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

iophiigk@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

shlkyqc@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

dmqgwccjyt@gmail.com

This is really interesting, You are a very skilled blogger. I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I’ve shared your web site in my social networks!
adidas terrex http://www.adidasterrex.us

gyxvvlhbvq@gmail.com

I got what you mean , appreciate it for putting up.Woh I am lucky to find this website through google. “Delay is preferable to error.” by Thomas Jefferson.
kd 10 http://www.kd-10.com

fzbonpas@gmail.com

Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I?d prefer to use some with the content on my blog whether you don¡¯t mind. Natually I¡®ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

No title

I think this is among the most important info for me.
And i’m happy reading your article. The website looks good, the articles are excellent.

dyiairvl@gmail.com

外国人「日本の美しすぎる茶畑に行ってみたぁぁ」海外の反応→日本有数の茶畑が素晴らしすぎると外国人驚愕 P magazine 海外の反応

hedxxr@gmail.com

加強篇:5000買兩大盒(送振動棒)-激情多一點
私密購物 http://holisong.kristinahinton.com/

rjcopzt@gmail.com

Nice post. I learn something more challenging on different blogs everyday. It will always be stimulating to read content from other writers and practice a little something from their store. I?d prefer to use some with the content on my blog whether you don¡¯t mind. Natually I¡®ll give you a link on your web blog. Thanks for sharing.

rmdihb@gmail.com

Bonjour ! hum…. M’a fait réfléchir ce site lol
balenciaga shoes http://www.balenciagashoes.us

ywfjcr@gmail.com

This is really interesting, You are a very skilled blogger. I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I’ve shared your web site in my social networks!

No title

Aloe vera, A Planta Milagrosa”. 1978. 6v. Ed.

Globo, 1997.

zstdeopoo@gmail.com

I used to be suggested this website by way of my cousin. I¡¯m no longer certain whether or not this publish iswritten through him as no one else recognise such distinct approximately my difficulty.You¡¯re incredible! Thank you!Looking for some new App to play on your Android device? 9apps.com supports top best new Android apps download

vguiziau@gmail.com

I see you don't monetize your site, don't waste your traffic, you can earn additional bucks every month because you've got high quality content. If you want to know how to make extra bucks, search for: §³§Ü§Ñ§é§Ñ§ä§î §Ò§Ö§ã§á§Ý§Ñ§ä§ß§í§Ö §á§â§Ú§Ý§à§Ø§Ö§ß§Ú§ñ §ß§Ñ §¡§ß§Õ§â§à§Ú§Õ,§­§å§é§ê§Ú§Ö §Ú§Ô§â§í §Õ§Ý§ñ §ã§Þ§Ñ§â§ä§æ§à§ß§à§Ó §ß§Ñ §¡§ß§Õ§â§à§Ú§Õ
非公開コメント

プロフィール

ペルタ

Author:ペルタ
概要;翻訳サイトです。動画についている英語のコメントや英語圏の掲示板を翻訳します!!


当サイトの翻訳基準

お問い合わせ
相互リンクRSS募集中

みなさまの応援が管理人の元気や励みになります。ぜひぜひ応援よろしくお願い致します↓
ポチっと

最新記事です
ads by google
プライバシー ポリシー
当ブログでは、Google AdSense広告を掲載しています。 Googleではウェブブラウザからウェブにアクセスしたユーザーに広告を表示する際にユーザーのコンピュータのブラウザにCookieを保存する場合があります。
またGoogleではCookieやウェブビーコンその他の技術を使用してブラウザで表示された広告に関する情報のほかにクリックされた広告やGoogleのサイトやサービスで行われた操作に関する情報を記録します。
クリック募金
クリックで救える命がある。
検索フォーム
ads by google
海外の反応系リンク
リンク2
アクセスカウンター
アクセスランキング
キャッシング
RSS